Publiek voor je winnen

Publiek voor je winnen is een speciale korte presentatietraining. Deze training kun je los inkopen of in laten voegen in de training zakelijk presenteren. Dan heb je dus een 2-in-1 training. Als je ‘m als 2-in-1 training inkoopt kan ik ‘m incompany geven voor jou alleen of samen met een groepje collega’s.

Als je al veel ervaring met presenteren hebt kun je deze training los inkopen als training van een halve dag. In dat geval volg je deze training in mijn werkruimte in Heiloo.

Publiek voor je winnen

Publiek voor je winnen: als je sympathiek overkomt zal het publiek meer betrokken zijn bij je verhaal. Je merkt dat er dan echt connectie met het publiek is. Hierdoor voel je dat ze je mogen en plezier beleven aan je presentatie.

Je zult veel positieve en leuke feedback krijgen tijdens de presentatie en er zal er veel interactie plaatsvinden. Het publiek lacht, iemand uit het publiek maakt een grap en er worden vragen gesteld.

Klik met het publiek

Je voelt een klik met je publiek. Door deze klik, krijg je nog meer zelfvertrouwen, flair en plezier. En hierdoor zul je nog sympathieker overkomen. Je presentatie wordt een hoogtepunt vergeleken met alle andere presentaties die je ooit gegeven hebt. Het verschil: sympathiek overkomen.

Unieke methode

De methode die ik je ga leren staat nergens beschreven in boeken. Deze methode wordt nergens in trainingen behandeld. Deze werkwijze is uniek!

Publiek voor je winnen

Deze methode is zo waanzinnig effectief dat ik besloten heb om hier een speciale training van te maken. De techniek die ik je leer is nergens beschreven en er is nergens eerder een training gegeven over deze methode. Als je deze techniek wilt leren schrijf je dan in voor deze training.

Sympathiek

Door deze techniek vindt het publiek jou sympathiek en zal er een connectie tussen jou en het publiek ontstaan. Door deze connectie raakt het publiek betrokken bij jou als presentator én bij de presentatie. De boodschap zal goed overkomen en het publiek zal je boodschap onthouden. Het publiek zal jou als een superpresentator zien en je ook als superpresentator onthouden.

Publiek voor je winnen

Als je dat wilt, kan deze training deel uitmaken van de V.I.P.-training Zakelijk Presenteren. Maar dat hoeft niet, je deze training over het publiek voor je winnen kun je ook afzonderlijk volgen.

Contact

Publiek voor je winnen: video

Publiek voor je winnen

Wat leer je

Je leert een aantal technieken en manieren waarmee je in een korte tijd de sympathie van het publiek krijgt. Hierdoor staat het publiek open voor je boodschap en voor jou als spreker. Het publiek mag je. Ze vinden jou een aardig en plezierig mens en daarom zijn je luisteraars bereid naar je te luisteren en je te accepteren.

Wat kun je daarna

Je hebt de technieken aangereikt gekregen waardoor je in een aantal minuten sympathie van het publiek kunt krijgen. Hierdoor weet je precies waardoor het publiek je aardig, leuk en vriendelijk vindt. En waardoor je publiek bereid is om naar je verhaal te luisteren. Ook ben je in staat om zo de weerstand van het publiek t.o.v. het onderwerp waar je over spreekt te verminderen.

Contact

Publiek voor je winnen ruimte in Heiloo

Werkruimte in Heiloo bij Alkmaar

Wie is Rob Wuijster?

Rob Wuijster

Contact

Mijn ervaring als spreker

Als spreker heb ik voor duizenden, duizenden en duizenden mensen gesproken. Ik heb gesproken voor: directieleden, managers, leidinggevenden, medewerkers, (top)sporters, (topsport)teams, ouders van topsporters, gedetineerden, gemeenten en allerlei andere verenigingen zoals o.a. een zangkoor. Ik ken het klappen van de zweep.

Door het grote aantal presentaties dat ik gegeven heb en nog steeds geef, herken ik waar jij als presentator mee worstelt. Ik heb dus zelf ervaring met het presenteren en heb het proces van de ontwikkeling tot een betere presentator zelf doorgemaakt!

Mijn ervaring is dat je elke doelgroep aan je lippen kunt laten hangen. De vaardigheden en technieken waarmee je dit kunt doen wil ik graag doorgeven.

Publiek voor je winnen was last modified: by

Publiek voor je winnen

Publiek voor je winnen was last modified: by